Söta unge....jävel...

Var inne på Lidl och handlade idag och stod i kassan. Bakom mig springer en liten grabbhalva på en 3-4 år och pillar på alla saker och kontinuerligt frågar pappa: "Vad är det hääääär?" "X-men dvd'n" säger pappan stolt över att hans son verkar ha fått den där "comic book" genen som alla män innerst inne har.

Pojken tränger sig förbi, på ett pojkatkigt sätt, kön och springer fram till packhyllan som av någon anledning funkar skit bra i Tyskland men inte lika bra i Sverige. På ett gulligt och pojkatktigt sätt skuttar han upp, stolt som fanken med blicken låst på pappan för att söka bekräftelse. Han börjar gå balansgång och kommer fram till ett par som faktiskt använder bänken för att packa sina saker. Pojken kommer inte förbi. Han stannar, funderar och säger sen "Hej hej! Ursäkta att jag kommer och stör" sen tränger han sig förbi och trippar vidare. Och under allt detta kommer jag på mig själv med att le och minnas min egna oskuldsfulla barndom när ingenting betydde något.

När jag ska gå sitter han vid dörren i tidningsstället där metro vanligtvis ligger. Jag kommer fram och han säger:

"Hej hej... gubbe."


UNGJÄVEL!!!!!!

Kommentarer
Postat av: MFC

Jag kan ju berätta min erfarenhet av snorvalpar...



gick på teleborgs centrum med min dotter som då var typ 2-3 år gammal, så kommer en 9-10åring mot mig och förbi, samtidigt som han går förbi tittar han på mig med arg blick o säger: "jag ska döda dina barn och knulla din fru"



...

2010-02-02 @ 20:20:11
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Louise

Hahaha.... Du får ta det med ro... Ungar är ärliga och de tror att alla över tjugo är gubbar och tanter, inget personligt... Och han var ju skitsöt innan dess!!!

2010-02-02 @ 20:32:55
Postat av: Fagel

MFC: Den ungen hade jag utan tvekan huggt tag i. ungdomar idag tror att dom kommer undan med vad som helst. Kolla bara do jävla ligisterna som trackaserade pensionärerna i Jönköping. Killen fick en lavett och han som slog fick böter. Nej, man får inte och ska inte slå men det finns gränser för hur mycket verbal förnedring man kan ta innan någon måste sätta en gräns.



louise: Jaaaa. Du har så rätt. Inget snack om saken men ändå lixom? Va fan, jag är bara 33... ha ha ha

2010-02-02 @ 21:08:42
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: MFC

Jag brukar tänka så här.. vill jag slösa energi på något som redan är ett slöseri med atomer?



Svaret blir alltid nej!

2010-02-02 @ 21:20:24
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Alexander

Haha, kunde inte låta bli att skratta vid slutet...komiskt. :P

2010-02-02 @ 22:41:22
URL: http://alexanderism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0