Igen? Eller inte? Eller inlägget om valet och kvalet

Tjenare hej vänner och kamrater,

Det är ca ett hundra sexiottolv år sedan jag gjorde ett inägg här och egentligen hade jag inte för avsikt att fortsätta här inne men jag känner en skiftande trend på senare tid vad det gäller var, när och hur man delar med sig av det som händer omkring en. Eller så har det bara att göra med att det är jag som förändras. Mina tankar och funderingar fördjupas, utvecklas, isolerar sig... Jag känner bara att det finns så otroligt mycket jag vill skriva om men som jag inte vill dela på Facebook. Huvudsakligen för att det känns som att FB inte längre är ett forum för att ventilera sånt här. Det har blivit mer av ett forum för att dela med sig av roliga klipp, bilder och uppdateringar. Ett mer liberalt twitter så att säga. Plus att jag löpande känner att jag bara tröttar ut mina vänner med alla mina "inte så diskret" dolda uppdateringar om hur det konstnärliga lidandet inom mig försöker få ett utlopp om bara någon, någon enstaka person, sa... Berätta... Så jag tänkte att jag kanske skulle ta och ventilera här inne eftersom det är 100% frivilligt att läsa den galla jag spyr ut här till skillnad från FB. 

Tragiskt nog skulle jag säkerligen inte öppna mig även om någon frågade och jag vet ju varför jag mår som jag gör. Och det är inget jag kan prata med någon om men innan jag gör det kommer jag inte vidare. Snacka om:

 
Jag öppnar kranen till mitt galna sinnestillstånd ett varv i taget och lämnar er med detta inlägg i hopp om att jag samlar mig tillräckligt mycket för att reda ut den här skiten. Fast igen, finns inget att reda ut. Det kommer aldrig hända och det handlar väll mest om att komma till insikt med det är som det är. Men, misströsta ej, ventilering kommer att ske... 

Kommentarer
Postat av: Pseudonym

Berätta! Lyssnar som vanligt mer än gärna. Läser bloggen ungefär med samma intervall som du skriver fast osynkat :) PUSS!

2014-02-03 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0