Drömar om skuld - Eller inlägget om hur jag lyckades ta en riktig sovmorgon

Herregud... Den här natten har varit heeeeelt sjuk...

1. I min dröm kommer en kompis till mig för att säga adjö. Har inte träffat henne på länge och av någon anledning så har vår vänskap hamnat på is. I vilket fall som helst så berättar hon att hon fått jobb i Örebro och nu ska flytta dig. Jag frågar hur hon ska ta sig dit vartpå hon informerar om att hon tänker simma... Så det var väl inte så konstigt men jag tyckte inte om att hon skulle simma själv så jag tog på min flygdräckt com har 6 st små motorer på bröstet som gör att jag kan flyga brevid henne medans hon simmar.



2. Det visar sig sen att min far tydligen varit involverad i någon pensionssparbluffmakeri sedan 80-talet och nu har han åkt dit. Polisen som arresterar tycker dock det är bättre om dom tar mig av någon anledning och sätter bojjor på mig. Problemet är att bojjorna är gjorda av porslin och går sönder så dom ber mig hålla ihop händerna och så lägger dom bara en jacka över för att det ska se ut som att jag är fast. Dom ber mig även vänligt men bestämt att svära åt pressen när jag kommer ut så att det blir lite mer spännande. Dom konfiskerar datorn för mig och jag inser att om inget annat så åker jag dit för piratkopiering. Telefonen får jag behålla men vart jag än befinner mig så lyckas dom spärra signalen så varken telefon eller internet funkar. När jag väl blir släppt så blir jag hemkörd till vår trailerpark där hela familjen bor.

Jag längtar, VERKLIGEN, till den dag man kan spela in drömmar. Vill SE vad det är jag håller på med om nätterna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0