Vad säger en blogg om en person?

Stod i kön idag i Ica och började fundera på bloggen. Mest av allt började jag fundera lite på vilka ni är som läser men det känns omöjligt att ta reda på så den tanken släppte jag ganska fort. Istället började jag tänka mer på vad det är jag skriver om och kom fram till att min blogg nog säkerligen speglar mer av mitt liv än jag tror.

Vad menar du nu Fagel?

Jo, det ska jag berätta...

Om jag, i mitt stilla sinne, går igenom min blogg i huvudet så inser jag hur otroligt varierande den är. Det hela började ju med att jag ville ha ett utlopp för Hultsfredsfestivalen 2007. Sen blev det fler festivaler och därefter blev det snöbollseffekten. Jag har haft mina aggresiva perioder, mina deprimerade perioder, mina glada perioder och mina observanta perioder. Jag vet inte riktigt vart jag är på väg med det här inlägget men... Ja som sagt var, jag har inte en aning.

I vilket fall som helst är jag glad att jag har min lilla blogg och jag är glad att det finns folk som läser.

Så för att följa traditionen och historiken med bloggen:

FUCK OFF, party on people, forever alone, I love you all and hey, I'm on the internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0