Upp och ner, ner och upp - Eller inlägget som troligen inte har något med något att göra.

Jahap, då var det ett tag sedan man skrev här inne och jag kände att man kanske skulle göra sin närhet känd igen genom att skrifta ner ett par rader. Befinner mig idag i någon form av konstig kvasi-känsla som är svår att beskriva. Vill vara lycklig men käner mig som att jag har något sorgset som gror inom mig. Konstigt värre är det för jag har det faktiskt riktigt bra just nu. Tror jag i alla fall... GAAAAAAAAAAAAH ni ser!!!

Vädret har ju varit inget annat än underbart på sista tiden och jag är så glad för det. Men samtidigt känner jag hur otroligt gärna jag vill ha det så här jämt och då börjar ju alla tankar på att flytta sätta igång igen vilket jag inte kan göra som det ser ut just nu. Men, jag tänkter inte älta det och klaga för nu är det sommar och med sommaren kommer underbara äventyr.


Först upp är Erik Clapton, sen blir det Foo Fighters, Biffy Clyro och Band of horses. Det följs av Roskilde och Hultsfred och sen avslutas sommaren med två veckor i Californien hos min underbara syster.


Lämnar er nog med dessa ord och ska försöka samla ihop lite mer inspiration till något mer givande inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: sara

googlade faktiskt erik clapton igår, sååå nu vet jag vem han är, även om jag inte är född på 40-talet ;)

2011-06-06 @ 15:44:51
URL: http://justmesarahh.blogg.se/
Postat av: jessica

svar: jaadu, förhoppningsvis så är det färdigmixat och så denna månaden så dåså! :D

2011-06-06 @ 18:32:36
URL: http://simplyjessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0