Det tomma svaret i folks ansikten - Eller inlägget om "Are you my mommie?"

Då sitter man på tåget igen på väg hem. Måste säga att trots att denna visiten var väldigt kort så blir jag mer och mer kär i Stockholm. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men det finns något spännande i luften hela tiden. Allt folk omkring en, kaoset, havet, knäppskallarna och det vackra folket.  Har lite vänner i storstan, samt folk man känner väldigt ytligt via internet och jag kommer på mig själv med att söka blick med alla som springer förbi i hopp om att träffa någon av er. Ännu så länge har det inte gett utslag men jag ger inte upp och på onsdag blir det nya vandringar och nya sökningar.



Då vankas det sköööön rock i form av Foo Fighters, Band of Horses och Biffy Clyro. En fördel med att gå på så mycket konserter och festivaler som jag gör är att man ofta får vara med ett band från uppstart. Biffy Clyro såg jag för ett par år sedan på någon obskyr liten scen rätt långt bort från Hawaii och Pampas och jag minns det ännu som en av dom  bättre showerna jag sett. Nu står dom på samma scen som Foo Fighters. Helt galet kul.



Näast vecka blir det fett med rock då jag och en god vän åker upp till Iron Maiden. Det kommer bli helt galet bra. Har gillat Maiden väldigt länge och växte upp med deras harmonier och otroliga sång men aldrig sett dem live. Nu är det dock dags. FAKKING ROCK ON!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0