Dag 13 - En vanlig dag hemma hos mig

(Vad är detta?)


Usch... Jag vet, jag har inte skrivit på länge men jag tror mycket av det hänger på just detta inlägget som komma ska. En vanlig dag hemma hos mig... Jag har verkligen grubblat på det här länge nu och jag antar att jag kommer till samma tråkiga insikt varje gång... Det händer inte så mycket hemma hos mig.

Jag, som dom flesta andra, jobbar så jag antar att jag ska vara tacksam för att 10 timmar av min dag inte behöver redovisas på annat sätt. Men sen kommer det... Nåväl, jag ska göra ett försök.

Som ni vet är jag väldigt "beroende" av mina tv serier så om inget annat är inplanerat för dagen så blir det mest att jäsa framför datorn med serier och annat skit man pysslar med på nätet. Ni vet, ragga gamla tjejkompiser på FB, undvika gamla ex på MSN och ojja sig att Kent ännu en gång åkt fast för rattfylleri. Voine... när ska pojek lära sig.

Men, jag är även mycket för det sociala. Jag gillar att umgås med vänner men även här, ni som läser, så vet ni att jag på senare tid adapterat en ny inställning till hela den här biten. Jag blev helt enkelt trött på att bjuda och bjuda men aldrig få något tillbaka så jag har dragit ner på det rätt ordentligt. Men, jag har ett par stående punkter som jag ser fram emot i veckorna så det är alltid trevlig.

Vad mer? Lägger mig oftast för sent, vaknar för tidigt och sen börjar det om igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0