En bra idé

Det finns en blogg där ute som jag läser varje dag. Jag skulle kunna säga att jag började läsa bloggen för att den var så bra, eller banbrytande eller unik men sanningen är att anleningen till att jag började läsa bloggen var en sjuuukt het bild på en otroligt vacker tjej som smög sig upp för en liten slänt och hon hade en otrolig blick, hållning och närvaro som bara fick mig att fullkomligt bli betuttat.

Jag fortsatte läsa hennes blogg och det visade sig att hon var inte bara snygg, sexig och spontan men även rolig, vardaglig, älskvärd och speciell. I viiiiilket fall som helst så hade hon ett inlägg häromdagen som jag tänkte sno rakt av.

Ett problem jag har är den regelbundna uppdateringen av bloggen. Vissa dagar kan jag skjuta in 1200 inlägg, andra dagar tar det 100 dagar innan jag gör ett inlägg så därför tänkte jag nu göra en liten pakt. Imorgon är 1:a December och jag tänker blogga varje dag. Vad kommer jag att blogga om? Se nedan:

Dag 01 – Presentera mig själv

Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Dag 07 – Vänner

Dag 08 – Favoritsaker

Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi

Dag 10 – Bloggfavoriter

Dag 11 – Mina syskon

Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Första kyssen

Dag 17 – Barndomsminne

Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Mina förebilder

Dag 21 – Mina dåliga sidor

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Mitt hem

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – Det här är jag bra på

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Saker jag saknar

Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor

Dag 30 – 10 dödssynder


Kommentarer
Postat av: Snäckan

nu "tvingar" jag dig ( HUMOR HAHAHAHHA... Miä! )att ge tips om min blogg till dina vänner :D



www.ladylollipop.blogg.se

2010-12-01 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0