Det finns en gud...

Jag måste dessvärre meddela att min doter har blivit sjuk igen. Hon har drabbats av "Bieber Fever" som dagens ungdom så tjustigt kallar det.  Symptomer är röda kinder vid syn av hårfixning och digert studerande av favoritfärger, föräldrars namn etc etc etc...

Även om jag med varje millimeter av mitt hemliga vetenskapslaboratiorie i källaren försöker komma på ett botemedel så försöker jag ändå se till att hon känner att hon inte behöver skämmas över den här åkomman. Man ska stå för det man har. Trots detta vet hon att jag med varje fiber i min kropp kommer att reta henne för det och hon är ok med det.

Vadan kommentaren, det finns en gud? Jo mina vänner, det ska jag berätta för er.

Idag skulle hon berätta om Justin Bieber och mitt i allt svammel om skostorlekar och favoritfärger kommer kommentaren"... och hennes mamma heter...".

Bra där min älskade dotter... Bra där. Det finns hopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0