Saknaden är total

Jag vet... Jag måste gå vidare. Och det hade bara varit så enkelt om jag kunde ta alla dina brister och se dom som problem. Som fel, men det kan jag inte. Allt du gjorde och sa var en del av det jag älskade. Jag såg förbi det introverta, det narcissistiska och självhävdelsebehovet. Det gjorde dig bara mer till min tjej... Men jag drev dig bort med min kärlek och du var inte redo att ta emot. Jag drev dig till vansinne och slutligen in i en annan mans armar. Du skyller allt på mig och inte ens för det kan jag sluta älska dig. Jag önskar bara du kunde se... Att du kunde öppna dina ögon och förstå.

En liten låda står placerad i mitt rum.
En liten låda där minnen av dig samlas.
Någon dag kanske du vaknar och då ska jag visa dig den lådan så du förstår vad du betydde för mig.

Kommentarer
Postat av: Pseudonym

Att hon inte inser hur fin och älskvärd du är och inte inser att hon hade högsta vinsten i sin hand gör ont i mitt hjärta.

Älskar dig min fina vän!

2010-09-14 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0