Med nöd och näppe

Då börjar det... FB uppdatering efter FB uppdatering som rapporterar om det annalkande hotet från norr...

Snö...

Dag 1: Snön har inte nått oss ännu men rapporterna är solklara. Det är på väg. Vi har barikaderat våra fönster, skruvat upp elementen och gjort oss redo men som så många gånger för är man aldrig beredd. Jag ska snart utanför dörren och hoppas bara att jag inte blir överraskad. Vi har kämpat för hårt för det här, jag och mina kamrater. Vi måste... jag säger MÅSTE överleve en gång till. För mänskligheten, för barnen, för framtiden...

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Alltså, svarar här fast det gäller inlägget om din trassliga tid och hur du vill slänga allt och dra söder ut. Uschja, så känner vi nog alla, mer eller mindre, nån gång ibland. Jag tycker människor som säljer av sina tillhörigheter, packar sina väskor och drar söderut och får ett fungerande liv där, de är modiga människor. Att dessutom få pusslet med jobb och skola att gå ihop på annan plats i världen är beundransvärt. Men vilken livserfarenhet!!!

Vad skönt att du känner att du ska ta nya tag i livet. Livet ska man vara rädd om, det kan försvinna så frukansvärt fort.

Det skulle vara värmande och roligt att få ta ett snack med dig irl nån gång. En fika kanske på stan nån lördag eller nått? Mycket har ju hänt sen sist.

Cyberkram

2010-10-20 @ 10:23:56
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0