Book of answers

Vi ställs alla inför val, varje dag... Vad ska jag äta idag? Vem ska jag ringa? Vem ska jag vara? Vad för sorts människa ska jag vara? Många av våra val gör vi lika naturligt som att andas eller lyfta en arm men andra val kräver ju lite mer eftertänksamhet.

Vet inte varför jag egentligen skriver detta för jag kan inte ens bolla det hela med er men jag känner ändå att min älskade lilla blogg har på något sätt blivit ett sätt för mig att ventilera. Känner mig kanske trygg i att göra det då jag vet att det inte är allt för många människor som läser bloggen.

Eitherway.... Livet går vidare och idag var en bra dag. Ska bara försöka komma på ett sätt att hantera det underbara i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: MFC

Apropå böcker... denna sajten har gett ut en bok... :>



http://www.thisiswhyyourefat.com

2010-10-21 @ 21:08:04
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0