What are your intentions with my daughter....?

Utan att gå in på för mycket detaljer så visar det sig att 9-åringar idag leker ryska posten och dansar tryckare. En rödlätt herre föll tydligen dottern i smaken och efter att ha hört vad som hänt under kvällen så kommer det oundvikliga. Jag blir min far... Ur min mun kommer kommentaren: "Har du sett hans bankbok ännu så du vet att han kan ta hand om dig."

Låt mig förtydliga...

Detta var, av min far, ett stående skämt varje gång (alla en gångerna) lilla Henrik, boende på Flundrevägen, 8 år gammal, skaffade sig en flickvän. Min far. Min stolta, tjocka far (Eller vad filmen nu hette)...

Jag drog på det in i det sista men till slut tog jag mig mod och frågade henne... "Får jag se din bankbok..."

Varken hon eller jag kunde egentligen förstå vad det var vi skulle göra men så gick det till.

Så...

Jenny: Förlåt...
Pappa: Jag förlåter dig inte
Alex: WHAT ARE YOUR INTENTIONS WITH MY DAUGHTER?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0