Satan i gatan, jag blev utmanad....

Jag brukar se sådna här utmaning överallt när man är ute och surfar men faktiskt aldrig blivit utmand själv. So, here goes:

"Regler: Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga och du får inte hitta på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på namnfrågan). Lycka till!"

1. Vad heter du? HENRIK
2. Ett ord på fyra bokstäver: HUND
3. Flicknamn: HENRISARALISAIETTA
4. Pojknamn: HARRYLEIFKALRJOHAN
5. Yrke: HUNDVAKT I HIMMELEN MEN PÅ FRITIDEN ÄR JAG HUNGOVER
6. Färg: HOSTSLEMGRÖNT
7. Klädesplagg: HANDSKE
8. Mat: HAU CHUNG TAU (INTE EN ANING OM VAD DET ÄR MEN DET STÄMMER NOG)
9. Sak i badrummet: HÅRSTUFF
10. Plats/stad: HÖRNET I MITT SOVRUM
11. En orsak att vara sen: HITTAR INTE 
12. Något man skriker: HAIUUUUKIN
13. Film: HAIR
14. Något man dricker: HÖL
15. Band: HOOBASTANK
16. Djur: VOVVE... NEJ JAG MENAR HUND
17. Gatunamn: HÖGSTORPSBYGATUSTENSVÄGEN
18. Bil: HONDA
19. Sång: HAIR

Jag utmanar nu i min tur MFC, Metalnallen och Goolan

Kommentarer
Postat av: MFC

Utmaningen antagen

http://mfc.elmberg.net/2009/03/16/jag-antar-utmaningen/

2009-03-16 @ 20:16:17
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Metalnallen

Nu har jag börjat recensera igen!

2009-03-18 @ 15:29:43
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0