Om allt går rätt till

I helgen blir det lite slalom med mor och far samt min egna lilla familj. Förutsätter att jag är frisk dvs men jag planerar att jobba imorgon så jag hoppas på att skiten går över.

Var nog MINST 15 år sedan jag åkte slalom sist. Hur var det nu? Tyngden på dalskidan eller var det pommes - pizza - pommes? Får väl göra som första gången jag lärde mig. Troget följa min far till toppen, se honom försvinna och sen försöka ta mig ner på egen hand. Ironiskt nog är det till exakt samma ställe vi ska till som jag lärde mig åka. Min dotter ska med och har aldrig åkt slalom innan. Undra hur jag ska lära henne åka? MWQUAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: anna

hahah fint citat jag fick av dig :P

Lycka till med slalomåkningen!

2009-03-04 @ 12:54:29
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: annelie

Uj, uj, uj.. men är det inte lite som att cykla?

Lycka till iaf.

2009-03-04 @ 18:53:32
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0