Dåliga ordvitsar i all ära.

För att förstå det här inlägget måste man inse vilken otrolig skönhet det finns i dåliga ordvitsar. Telenor (?) har ju en kampanj nu där dom drar dåliga vitsar efter varandra. Anders har bildbevisen på två av dessa skämt här och här.

- Vad gör du i skåoet Per?
- Jag leker periskåp.

Bada BING!!!!!

Vi har på jobbet ett avtal med Volvo och vid något tillfälle hamnade vi i lite dispyt om hanteringen vartpå en god vän till mig utbrister "Saablar!!!!"

Med det sagt ska jag nu berätta hur jag förstörde min sovmorgon i Lördags.

Jag vaknade tidigt, som vanligt, och tittade på klockan. Klockan var 07:00. Med andra ord vaknade jag prick sju.

Prick sju... Hmmm... Prickskjytte... Så istället för att somna om, vilket jag faktist så desperat ville, så låg jag vaken i 30 min och försökte få ihop en ordvits om det hela.

Needles to saym det gick inget bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0