Akilles, är det inte dags att rasta mustangen snart?



Längtar till våren!!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

sexig bil :(

körkort är ett krav för att köra dock...tyvär

2009-03-03 @ 17:50:42
URL: http://danielgame.blogg.se/
Postat av: MFC

Kör den medan den är sexig!



Snart kommer cyklar vara heta har jag hört ^^

2009-03-03 @ 18:36:01
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Akilles

Cyklar kommer aaaaaaaaldrig vara hetare än min Musse =D



Rätt bra timeing fagel måste jag säga, har gått på spikar hela veckan o det har sugit nåt jävulskt i mig när jag sett solen komma fram....och vet du...det är ju TORRT ute t.o.m!! Helt sjukt vilka vårkänslor jag har...kollat smhi och yahoos vädertjänst varje dag för att kunna se hur de närmsta 5 dagarna blir etc. Så jag har bestämt mig att...i helgen...då öppnas rullporten till stallet...fåglarna kvittrar lite i bakgrunden...asfalten är torr..man hör lite bilar köra förbi i fjärran...ögonen lyser upp i det mörka stallet, det blir helt tyst...inga fåglar i den sälla bakgrunden längre...molnen rör inte på sig... så helt plötsligt..ett grovt muller fyller hela stallet och en radie på runt 200 meter, den rullas ut sakta sakta, man hör hur gruset krossas under hovarna...den frustar o hostar av sig hela vintern i ett stort vrål, med spinnande däck och rök försvinner den fiskebåtssmattrande Mustangen uppåt vägen, genom ett krön och....den är borta...man hör en fågel kvittra "did..did we just get raped?" på fågelspråk...



/Akilles

2009-03-05 @ 15:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0