Svininfluensan, here I come

Lyckades ju efter Roskilde bli något makalöst sjuk men, hängiven som man är så blev det ju Hultan i alla fall. Det som dock inte var så kul kanske var att typ 60% av alla som var med i Huset blev sjuka med. Jag skyller det delvis på Sofia för hon blev sjuk 4 minuter innan mig.

Det som jag tycker är lite konstigt dock är att jag faktiskt aldrig varit med om att en förkylning smittat så hårt, så snabbt. Kan det vara svinflunsan? Vi får helt vänta och se om man blir ett ännu större svin än man redan är. :):)

Kommentarer
Postat av: MFC

GRYMT!.. shh... säg det inte för högt annars blir du också isolerad som alla andra.. FÖR EN SKETEN INFLUENSA!

2009-07-13 @ 10:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0