Mitt allra första inlägg....

Disskläjmer: Notera att detta är ett FlondinBagel inlägg. Det är mer av ett anti-inlägg som protest mot de bloggar där ute idag som enligt fuskstatistik och svenska folket är de mest populära bloggarna. Detta är bara ett försök av mig, FlondinBagel, att ta mig upp på listorna och en dag kunna stå på trappan till H&M med en tröjja i handen och säga... Det är JAG som är blogg drott.. ehh jag menar kung i Sverige.

Morgon morgon vänner och vänners vänner. Inatt hade jag en vision. Alla andra bloggare har ju så fyndiga namn så som Kissie, Lisaplace och Blondinbella. Så varför ska inte jag ha ett namn jag med. Fraggelberg i all ära men det får nog bli mitt alter ego. Nej, mina vänner... Låt mig presentera FlondinBagel. (denna behöver ni inte klicka på för den går till bloggen ni är inne på redan.)

Så... Dagen i ära så tänkte jag vissa hur jag såg ut när jag kom ut ur duschen i morse. Asså tack godu guuuud för hårprodukter.



Sen vill jag även visa en lite fyndig sak jag köpte igår. Det kallas för eltandborste. Neeeeej men får inte el i tändersn.. Silly you... Men vad den gör är att den borsta tänderna åt dig så det är bara att stoppa in och njuta av vibrationerna. Typ...



249 kr på Media Markt och värt vartenda krona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0