Fobier fobier fobier...

Inom kort kommer ni aldrig ha en möjlighet att se en serie som heter 13 Fear is real. Det handlar helt enkelt om 13 personer som hamnar i en stuga i skogen och ska därifrån utsättas för olika skräck scenarion för att se vem som överkommer sina fobier bäst. Om ni har sett filmerna Saw så kan jag säga att denna serie är som en Saw film. GALET!!!!

Medans jag tittade lite på olika fobier så kom jag fram till att det måste finnas någon där ute, den som hittar på alla namn, som verkligen vill djävals med folk. Man kan ju t.ex fråga vems ljusa idé det var att sätta ett "s" i ordet lespa? Det är iofs ingen fobi men när ni får höra nästa rad av detta eminenta inlägg (som inte på några sätt kommer att dra 10,000 nya läsare) så kommer ni att förstå vad jag menar...

Vet ni vad fobin för ondöfigt långa ord heter?

"Hippopotomonstrosesquippedaliofob...."

Try saying that quick 5 times....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0