Merei och jag skapar hat/kärlek

Jag kan inte annat än att tycka att den här uppmärksamheten jag får från Merai är onekligen väldigt speciell. Jag har inte gjort annat än att ge henne en komplimang man får tonnvis med skit tillbaka och om jag måste säga att det här börjar likna ett socialt experiment.

Personligen kan ja inte förstå vad jag har gjort för fel för att få all den här skiten men, jag är inte den som är den så jag tänker in i det sista försöka reda ut det här.

Nedan citat kommer från Mereis inlägg på bloggen:

Citat från kommentar på inlägg "Det här var roligt"
"- HAHA så du säger att "hahahaha gud" är något dissande? Hur skämmig är du ? 32 BAST OCH DU HAR INGET LIV OCH SITTER OCH SKRIVER I DIN FJANTIGA BLOGG , väx upp förhelvete, du är skam, vet du det ?
- OCH VARSÅGOD , är riktigt glad för din skull att din statistik gick upp ;) HAHA what a loser."

1. Jag har aldrig sagt att "hahahaha gud" är något dissande. Det jag ville kommentera på hennes blogg var inlägget om blattar och det jag verkligen ville få sagt var att även om Merei tycker att blattar inte ska tro att dom är svenskar så ville jag säga att det finns lika många svenskar som tror att dom är "blattar". Personligen finns det fan inget värre än wiggers och det står jag för.
2. Jo jag är 32 men ålder är ett sinnestillstånd och även du min kära Merei kommer att bli 32 en dag. Jag har absolut ingen aning om vad min ålder har med detta att göra men om du mår bättre av att dissa mig för att jag är 13 år äldre än dig så är det helt ok. Säger mer om dig än om mig.
3. Vore kul att få veta vad det är med min blogg som är fjantig. Jag har aldrig sagt att jag är basät, snyggast, vackrast eller coolast. Tar gärne emot förslag på hur jag kan bli bättre. Att bara säga att jag är fjantig ger mig inte så där hiskans mycket att arbeta med.
4. Wohooo!!! Statistik.... (Och ja, jag ser att du bloggat om mig igen och det kommer ett nytt inlägg om det med)

Fortsätter vi att läsa kommentarer för idag så ser vi:

Citat från kommentar på inlägg "Det här var roligt"
- P.S när man skickar kommentarer så brukar det finnas "epost" och den har jag fyllt i och kolla lite extra så hittar du min email ;) men oops " du hittade den ju " varför har jag inte fått något i min inkorg från dig då ? VILKEN IDIOT !

Mailet skickades och jag har beviset (se bild nedan) men oavsett om det kom fram till dig eller inte så upptäckte du ju uppenbarligen att jag bloggat om dig ändå vilket innebär att du faktiskt läser min blogg.


Klickbar bild

Kommentarer
Postat av: - H*

- jag fick ditt mejl idag ? och jag besökte dig dagen efter att jag hade skrivit om dig för jag visste väl att du skulle gilla uppmärksamheten och fortsätta som en idiot !

2009-02-12 @ 18:52:22
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: negerankan Lisa

Hej :) du är en neger

2009-05-25 @ 16:46:18
URL: http://:).bloggis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0