Godmorgon dog morgonen?

Klockan är i skrivande stund 07:52, det är Lördag och jag frågar mig själv: Varför?

På senare tid har jag märk att jag kan helt enkelt inte ta sovmorgon längre. Det känns som att jag vaknar så här tidigt oavsett vilken dag det är eller om man har festat dagen innen. Minns knappt när jag sov längre än 9. O andra sidan så kan det bero lite på min nya metod att vakna på morgonen. Vaknar jag innan min klocka ringer så går jag upp, under förutsättning att det är inom rimliga gränser och jag tror att om man gör så, istället för att försöka somna om så vänjer sig kroppen på ett helt annat sätt. Ja ja. Skit samma.

Morgonen dog för länge sedan me gladast är nog räven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0