Då kör vi en vända till Merei

När jag går in på bloggen igen så ser jag att jag faktsikt fått äran att blivit länkad igen...

Ok... Detta är vad som skrivs om mig just nu...


Klicka på bilden för större bild


- awh , han blev glad att hans statistik gick upp , vad roligt , jag tror jag bryr mig också , men jag säger ändå "varsågod" HAHA så skämmigt , han påstår att mina anhängare dissar honom ( öh är det dissande att förmedla honom sanningen?) och säger att även jag gör det fastän jag skrattade ihjäl mig då jag fick "äran" att hamna på hans blogg. Är det dissande att säga att han bör skaffa sig ett liv? Eller att han borde skaffa sig en hobby med tanke på att han faktiskt är 32 år och sitter framför datorn och skriver i sin fjantiga blogg? Så skämmigt alltså ! Det fulaste är att folk håller med honom också , idioter , DETTA ÄR MIN BLOGG , JAG GÖR VAD JAG VILL OCH SKRIVER OM VAD JAG VILL. Att kommentatorfunktionen är fortfarande borta betyder inte att ni inte kan komma med respons , jag har skrivit ett flertal gånger att ni är välkomna att skriva till min hotmail , [email protected] , men det är för svårt , right ? Ah , förstår det , lika svårt som att skriva två inlägg om mig . HAHA vilken gubbe , det glädjer mig att jag förgyllt din dag , du har ju inget liv anyway ;) WHAT A LOSER !

- HAHAHAHHAHAHAHA gick precis in på hans sida and u know what ? Han pallar inte mer /; awh poor thing. Men han har fått 2 prenumeranter och är skitglad, woho fest hos the old gay nu eller ? I BET !

1. Självklart blir jag glad att staistiken gick upp. Jag har aldrig hycklat med att jag inte vill bli den nya stora bloggaren så alla besök är välkommna. Nej, jag tror inte att du bryr dig men genom att INTE bry dig har du ändå sett till att folk kommer till min blogg och det är JAG glad för.

2. Ja, dina "anhängare" dissar mig. Läs kommentarerna så ser du att du har trogna läsare.

3. Jag har aldrig sagt att att det är en ära att hamna på min blogg. Snarare tvärtom....

4. Nej det är inte dissande att jag bör skaffa mig ett liv eller att min blogg är fjantig men, som jag sa innan så vore det väldigt tacksamt om jag kunde få förslag på vad det är som gör min blogg så fjantig. Vad det gäller min ålder i förhållande till att jag bloggar så visste jag inte att det fanns en åldersgrans för när man inte får blogga längre. Du som bara är 19 och kan det här kanske kan informera mig om när det är för sent att ha en åsikt.

5. Ja, mina vänner håller med mig på samma sätt som dina vänner håller med dig. Det som är så tragiskt är att du fortfarande inte verkar förstå att jag skapade orginal inlägget enbart för att ge dig en komplimang. Inget annat. Jag har aldig sagt något ont om dig eller dissat din blogg. Precis som jag, förväntar jag mig att du skriver om sånt som berör dig. Ingen har sagt något om det.... Jag har ju för fan till och med kallat dig för geni!!!!!

6. Jag har inte läst din blogg tillräckligt mycket för att se inläggen där du ber folk kommentera via mail och det ber jag om ursäkt för men jag tröttnade i all ärlighetens namn någonstans mellan inlägg 1 och inlägg 2. Dessutom verkar det ju inte som att mailen går fram till dig....

7. Gubbe? öpö!!!!!!!!!!!

8. Vad det gäller din kommentar om att jag inte pallar mer så skulle jag gärna vilja veta vad på min blogg som gav dig det intrycket.... Kom ihåg att jag är en 32 årig gubbe med inget liv och en fjantig blogg. Jag brinner för detta och kommer ALDRIG sluta "palla"

9. Fest hos the old gay? Vad har min sexuella läggning med detta att göra???

Kommentarer
Postat av: MFC

idiot hit o dit... Till o med jag är en idiot nu. Vafan kvinna, skärpning! Har du aldrig haft med försäkringskassan att göra?



Detta får mig att tänka på boids. Boid är en benämning för "bird-like objects". Det är baserat på tre grundprinciper:



1. Separation: steer to avoid crowding local flockmates

2. Alignment: steer towards the average heading of local flockmates

3. Cohesion: steer to move toward the average position of local flockmates



Innan jag går vidare vill jag skapa ett antagande som gäller alla.



"Alla är idioter"



Så behöver vi inte argumentera om vem som är vad i allt detta. Alla är lika värdelösa helt enkelt.



Nu ska vi titta närmare på de tre reglerna som utgör fundamentet för hur idioter beter sig.



Första regeln säger oss att idioter ogärna försöker samlas på en och samma punkt.



Andra regeln säger att idioter gärna vill gå åt samma generella håll som andra idioter.



Tredje regeln säger att idioter gärna vill hålla sig tillräckligt nära andra idioter för att inte känna sig utanför.



Med andra ord:

vi lever efter ganska enkla principer om vi kan bryta ner det till ett fåtal regler och det återspeglar vårt betende ganska väl förutom för de tillfällen som kräver avancerade interventioner (även kallat bajsa och kissa).



Vad jag vill få sagt är, idioter rör sig dit andra idioter finns. Gärna inte för nära men ändå tillräckligt nära för att inte vara för långt bort.



:P



Det man ska fråga sig i sammanhanget, vem var i mest behov av att "gå till flocken" och vem rör sig i vems riktning.



:P x 2



Slutligen, varför lägga energi på att idiotförklara folk när man ändå inte kan slita sig från idioterna?



ÖPÖ och GONATT!



Go Fraggel Go Fraggel Go Fraggel!



är... så... trött

2009-02-11 @ 23:27:12
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Fagel

Ha ha ha ha ha... Jag dör... Har du läst hur dom här människorna skriver???



1. Du har för många stora ord

2. För lite swinglish. Du är inte fucking hot enough liksom bah

3. Du är fan bäst....

2009-02-11 @ 23:32:12
Postat av: MFC

höhö

2009-02-11 @ 23:35:55
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Anonym

HAHAHA!!! Gay! Snacka om att hon sliter sitt hår för det stavfelet!! HAHAHA!



Men helt ärligt, skit i henne. Hon gillar ju det här..

Det kanske är ngt fel på henne? Typ psyksjuk eller nåt. Kan inte va helt riktigt funtad iaf..



Kram!

2009-02-12 @ 15:52:13
Postat av: Teres

det finns ingen åldersgräns på bloggning, så fortsätt du att skriva, det är kul att läsa :) plus är det inte första gången merei framstår som korkad, utan hon säger emot sig själv hela tiden och börjar diskutera saker som inte ens har med sammanhanget att göra. i alla fall, jag står på din sida, och det är jättekul att din statistik ökat :)

2009-02-15 @ 23:10:36
URL: http://tteres.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0