Kort samanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nej. Verkligen inte... SKIT tråkig har jag varit men det kommer att bli ändring under HELA 2010. Stay tuned...
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Oj... Personligen anser jag att nyårslöften är till för att brytas så utan att ens komma ihåg vad jag lovat så kan jag nog svara att jag är ETT HUNDRA PROCENT säker på att jag tror att jag eventuellt kanske har brytit dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajjemensan.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nope Får räcka med dödsfall i familjen för ett tag nu. Äldsta generationen är redan bort på både mamma och pappas sida.
5. Vilka länder besökte du?
Usa, England, Danmark, Tyskland och Holland.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja. En tydligare definition av vem jag är. Eller kanske inte så mycket vem jag är utan mer av vem jag skulle kunna vara.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
It's all a blur...
8. Vad var din största framgång 2009?
Att reda ut 3 festivaler (Roskilde, Hultsfred och Sonisphere) back to back känns ganska imponerade då det verkligen inte fanns utrymme för avslappning.
9. Största misstaget?
Inget nämnt, inget glömt...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick fucking gikt vilket var den ultimata mardrömmen. Speciellt med tanke på att det vanligen drabbar grovt överviktiga män över 45. Den sved kan jag säga...
11. Bästa köpet?
Iphone, Iphone, Iphone, Iphone
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skulle vilja säga bistånd och välgörenhet men får väl nog krypa till korset och säga alkohol och bensin.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut... 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Alla låtar med Lenka, Madness
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
2009 var merparten ett bra år. Slutade mindre lyckligt men men, det är vad det är.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Förstått min omgivning, lyssnat mer och varit mer öppen för nya saker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Isolerat mig i mig själv.
18. Hur tillbringade du julen?
Hos föräldrarna.
19. Blev du kär i år?
Var kär redan när året började.
20. Favoritprogram på TV?
Finns så många.
21. Bästa boken du läste i år?
Stig Larsson trilogin, Wilbur Smiths trilogi om familjen Courtney. Mötley Crues biografi.
22. Största musikaliska upptäckten?
Lenka
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Fick en GPS vilket var väldigt välkommet och önskat.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Äsch... Presenter är överreklamerade.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Not... a... damn... thing...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid saker som kan göra ens dag bättre men tänker man så blir man aldrig lyckligt. Pengar är trevligt och det kan man ju alltid önska mer av. Visst, pengar gör en inte lycklig men jag gråter hellre i en Ferarri än en Volvo.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Oj... Ordinär, grå, trevande...
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner...
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Kristen Bell, Ali Larter... Alla med råttnäsa som jag fick det förklarat för mig...
31. Vem saknade du?
Finns många jag saknar. Erik, Lisa, Marko, Per etc etc etc
32. De bästa nya människorna du träffade?
Var inte så många nya bekantskaper under 2009 måste jag säga men en person som verkligen kom in i familjen med buller och bång och en sju helvetes härlig livsaura var Stina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0