Indiana Jones SPOILER!!!

Har ni inte sett nya Indiana Jones filmen så rekommenderar jag att ni slutar läsa nu, om ni inte vill ha filmen förstörd dvs. :)

Så vad har vi lärt oss av den nya Indiana Jones filmen?

1. Ryssar can't shoot worht shit
2. Dom kan däremot bygga fantastiskt starka och hållbara fordon
3. Det var bara en fråga om tid innan Spielberg inte kunde hålla sig och var tvungen att blanda in ett UFO i denna så i övrigt  tidslösa klassiker.
4. En magnetisk alienskalle är bara magnetisk ibland. Dessutom kan man avmagnetisera den genom att lägga en filt över den.
5.En dubbelagent som blåser dig blir inte en trippelagent utan bara någon somljög första gången.
6. Jag trodde Ryssar var som Tyskar. Fullkomligt odugliga men det visar sig att Ryska armén tydligen sattsar på engelska utbildning. Eftersom dom talar ryska med varandra och engleska med Jones så måste det ju vara så.
7.Bla bla bla bläääää... Orkar inte mer.

Denna film får 3 skärbrädaor av 4 möjliga rödbetor.

Kommentarer
Postat av: Robert

"Denna film får 3 skärbrädaor av 4 möjliga rödbetor."



Ehh, okej. Det var för mig en ny betygsskala :D Ska jag tolka det som att du tyckte att filmen var dålig? Själv tyckte jag att den var hyffsad, ända fram till slutet....det var lite överdrivet.

2008-09-30 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0