Feelgood, be goode, be atheist...

Såg just en film som heter Henry Poole Is Here och jag ville in i det sista skriva ett inlägg om vilken underbart neutral film det var. Hur jag drog paraleller till Lost in translation, som jag fullkomligt älskar då det är en film där det verkligen inte händer något ALLS utan bara skilldrar folks livsöden. Men, tyvärr kan jag inte göra det och tyvärr så var det inget tragiskt slut som hade gjort filmen såååå underbar. Visst, filmen var bra men anledningen till att jag en bloggar om det är för att jag började tänka på en helt G-E-N-I-A-L-I-S-K film som heter The Man from Earth. Har ni inte sett den så rekommenderar jag en starkt. Så underbart intetsägande men ändå så sjukt bra. Säger inte mer än så. Enjoy vänner och kom ihåg vart ni hörde tippset.

Kan tillägga att om man gillade K-Pax så kommer man älska Man from Earth...

Betyg?

Henry Poole Is Here

3 biblar av 5 badspelare möjliga

Lost in translation

4 risskålar av 5 geishas möjliga

The Man From Earth

5 öppna eldstäder av 5 lärare möjligt

K-Pax

5 bananskal av 5 psykologer möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0