Får vi se Fagel i Robinson 2009?

ÄNTLIGEN har man insett att det är dags att ta tillbaka Robinson!!!!

Jag är en livsglad kille på 32 år som bor i Växjö. Har under många år varit en fanatiker av Robinson. Både Svenska och Amerikanska och känner nu att detta är ett tecken från ovan. Bara förra veckan såg jag ett avsnitt och satt och ojjade mig över hur lama alla var som inte insåg vikten av att skapa eld, fiska fisk och skörda... ehhh.. vad det nu är man skördar beroende på vilken ö man är på. Och som en blixt från ovan kommer denna invit att faktiskt söka och göra en skillnad.

Ni som läser detta måste ju ha sett alla avsnitt, annars vet ni ju inte vad ni söker och ni kan inte annat än att hålla med om att det alltid är samma sak, om och om igen. ”Ååååhhhh vi är ensama på en ö...” ”Åhhh vi väntar 100 dagar tills vi kan bygga ett läger”. SERIÖST!!!! Gnugga en pinne tills den brinner. Bygg ett tak så det inte regnar in...

Mer om mig? Sure... Varför inte... Jag är 32 år gamal. Har under merpartenav mitt liv bott utomlands (Holland, Zambia, Usa och England) Flyttade vid 17 års ålder hem till Sverige och gästade den mest ultimata Estetiska linjen som finns. Estetiska Teater Växjö.... The Ark, Melody Club, ehhh... hmmm... ja och så lite till. I vilket fall som helst så har jag från min s.k utbildning lärt mig en hiskans massa om eldskapning, vattenrengörning och jakt på okända marker. Eller inte... Det var värt ett försök.

Anlednignen till att jag söker till den här eminenta tävlingen är just för att bevisa hur galna alla är. Varje säsong man tittar på får en att tro att INGEN har någonsin sett Robinson innan. Mitt mål med det hela är att vara den fixande personen. Jag vill vara som Göran på jobbet. ”I want to be Mr. Fixit.”

Största fruktan? Att skämma ut mina föräldrar
Största fruktan Del II?: Att vara den snälla, omtänksamma killen som blir utröstad pga risken för sympatiröster i framtden
Rollen i gruppen?: Ser mig själv som den sympatiskt, fixaren som vill alla väl och gaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh..... Jag kommer åka ut direkt... Är inte en packtare, är inte någon som gärna gör folk illa och vill bara vara älskad av alla. Hur fanken hamnade jag här????

Jag skriver för fullt för att få ihop till en hel A4 men börjar sakta men säkert inse att jag tror inte att jag kommar att kunna fylla hela sidan. Jag skulle självklart kunna blajja lite mer men, jag tror att ni har fått det mest av mig. Jag ser dock fram emot att få träffa någon av er och visa vem jag är i verkligheten.

3 saker jag tar med mig till en öde ö?

1.       Du som läser detta så du kan få bevittna att jag är helt rätt person att ha med i Robinson.

2.       En kiwi för det är så tokigt gott

3.       Glasögon så jag kan göra en fiskekrok av bågen samt kanske starta en eld med linsen. (Måste bara hitta någon som har så dålig syn att deras glasögon jämnförs med flaskbottnar)

Med extremt vänliga hälsningar
Henrik Fagleberg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0