Blogga sig smal

Titt som tätt ser man artiklar om folk som bloggar sig smala. Om det ändå vore så så skulle jag vara Markus Schenkenberg vid det här laget men, jag inser vad dom menar och antar att det är väl lika bra att hänga ut sig i världen och förklara krig mot övervikten.

Så, mina vänner, here it is...

Till Julafton ska jag nu officiellt gå ner 15 kg. Det är 15 kg på nästan 3 månader vilket gör delmålet till 5 kilo per månad. Det BORDE ta mig fanken inte vara så svårt. I början vet man ju att kilona rasar om man bara låter dom så de första 10 är jag inte överdrivet orolig över. Jag kommer fortsätta blotta framstegen här och om någon vill haka på och vara med i leken så vore det ju toppen. Någon som vill göra en liten tävling av det? Hör av er....

Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Känns lockande...själv har jag ca 8-10 kg att tappa (men ingen motivation).

Senast jag dietade seriöst tappade jag 20 kg på 4 månader, men Atkins lockar inte särskilt längre...fy satan efter 4 månader på den dieten ryser jag nästan när jag ser ett ägg.

2008-10-06 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0