Det var bättre förr...

När jag var liten, inte super liten men yngre i alla fall, dock inte gamal nog för att bli hånad för kommande inlägg, så lyssnade jag på Mötley Crue - Dr. Feelgood och jag minns hur otroligt coooolt det var om man blev kallad Dr Feelgood så jag bestämde mig för att komma på ett eget smeknamn.

Efter mycket om och men bestämmde jag mig i alla fall för RadMan. Kort därefter blev det Pacearrow. Inget av namnen användes någonsin förutom i min väldigt aktiva hjärna och idag har namnen fullkomligt dött ut. Men, jag saknar den tiden måste jag säga. När man var ung och hittade på galenskaper på det sättet...

Peace out!

//Pacearrow, formerly known as RadMan, now just known as Fagel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0