Idag idag

Så då var det Onsdag och lillan fyller 8 år. Weeeeee whoppiiiiii

Sång, frukost och paket blev det i morse. Tror minsan din lilla spjuvern var uppe och letade paket för när jag var på dass vid 5 var hon vaken och irrade runt... "ehhhh ska bara på toa" He he he he. Blev en PS2:a till henne som hon kan ha i sitt rum så hon kan spela när hon vill. Lite kläser, smycken och böcker samt en resa till Kolmården under v32. Där kommer hon få en fin fin present till utöver resan och det men det kan jag inte skriva om nu.

McD bjuder på lunchen idag så det blir cyckeltur ner till stan och sen förhoppningsvis ett efterlängtat besök hos Pesto där det sägs bjudas på kaffe. Mumma.

Annars tar vi dagen som den kommer. Just nu bloggar jag lite och hon tittar på TV.

Min dator beter sig inte som jag vill. Inte helt otippat kanske men va fan rent ut sagt. Den vägrar logga in mig på MSN, den är slö och får ör sig att stänga ner t.ex IE till och från. Hur kul är det? Inte speciellt skulle jag vilja säga.

Dagens tips: 14/8 spelar Sirqus Alfon i Jönköping kl 20:00. För er som missat mina lovord om denna otroligt fantastiska konstilation så kan ni klicka er fram här:

Nya Idoler - Sirqus Alfon
Sirqus Alfon IGEN

Hojta om någon ska dit så ses vi där...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0