Dagen idag.

Så då var man hemma igen efter en ganska trevlig dag på stan.

Dottern och jag spenderade merparten av förmiddagn i en leksaksaffär där hon köpte en drake. Efter det så drog vi oss till Strandbjörket där det bidde en glass och en kopp kaffe. Herman och Fryday joinade partyt med vilket var trevligt då det var ett tag sedan vi sågs.

Gött med glass...


Herman


Fryday


Vad det gäller glassen kan jag bara ännu en gång konstatera att jag tycker det är perverst att döpa en gflass till Långa Farbrorn... Speciellt när den är formad som den är. Nåväl...

Väl hemma förskte jag fånga Humlans Flykt på bild. Gick sådär. :)


Efter det stack vi och flög med draken. Det blåste en aning för lite så det var bara till att springa så långt man kunde. Har ni noterat att barn idag inte verkar flyga drakar längre? Kan itne dra mig till minnes att jag sett någon på jag vet inte hur länge och det är ju säkert 20 år sedan jag själv lekte med dom. Skumt hur saker och ting bara försvinner. Jag skylle allt på Wii. Eller det kanske jag inte kan göra riktigt ännu men snart så kommer Wii KiteFlyer Extrem pro Evolution. typ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0