Omvänd rasism fast ändå inte

Nu blir jag förbannad... Verkligen förbannad!!!!!!!

Jag vet att jag skrivit inlägg tidigare där jag tydligt poängterar att jag inte är rasist, och det är jag verkligen inte. Vad som gör mig så in i helvete jävla förbannad är den mentalitet som många färgade, SPECIELLT i USA, har som gör att dom ser sig själva, även nu, som offer. Ingen tänker förneka att ni haft det svårt, att ni behandlats orättvist men ta för helvete lite jävla självkontroll i det hela och se till att styra upp saker och tingt!!!!!! Vad utlöser detta?

Martin Luther King var en "frihets"kämpe. Han tampades med verkliga problem och slogs för att folk ska behandlas lika. I HANS NAMN firar man en dag varje år då vi alla ska förstå vikten av hans ord och sorgen i hans förtidiga bortgång. Hur firar vi? Se nedan. Och NOTERA NOGA vilken hudfärg det är på dom som "firar". För i HELVETE!!!! Kom igen nu. Ha lite jävla självrespekt!!!!! För er som tycker jag har helt fel så rekommenderar jag BUMFIGHTS, alla tre filmer.....


Martin Luther King Day Turns into an All Out Riot
They could've accomplished the same thing by just digging Martin Luther King up and facestomping his rotting skull.
Get humor videos at NothingToxic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0