Jul stök, vardags bök

Det är väl oundvikligt att det nu är dags för jul snart. Jag vet inte varför men jag har så svårt att komma in i stämmningen. Personligen, om jag fick välja helt själv utan omtanke för släktingar och familj så hade jag valt att spendera julafton hemma, med en pizza och ett sexpack. Men när man försöker hinta om att man inte vill fara runt som en idiot under julhelgen så har folk ingen förståelse för detta utan det känns som en oskriven lag att man MÅSTE göra saker med andra. Misstolka mig rätt, jag gillar julen med ljus och mat och allt vad det innebär men det blir bara så krystat på något sätt.

Men men, jag är inte den som är den. All hail Jesus och alla hans merry men och med det sagt slaktar vi en gris och äter oss feta(re).

Men jag antar att julen är till för familjen och nyåret för vännerna. Så med det sagt, vi ses vid nyår..

Kram
//Fagel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0