Vad har vi lärt oss idag barn?

1. Pensionärer får parkera hur dom vill mest för att dom är pensionärer.
2. Min bilnyckel med tillhörande upplåsnings-trådlös-manick funkar inte på jobbets kodlås. Ej heller på kodlåset till min lägenhet. En bra sak att inte göra då är att försöka med nyckeln istället.
3. Det är inte lätt att öppna dörrar när man är trött
4. Växjö är inte bara Sveriges grönaste stad men även Europas.
5. Någonstans på ett företag någonstans i norr sitter en stackars anställd med ett nytt rövhål. KW is the schite...!!!
6. Någon borde komma på ett namn för "bilnyckel med tillhörande upplåsnings-trådlös-manick" så jag inte behöver skriva bilnyckel med tillhörande upplåsnings-trådlös-manick igen om jag skulle få för mig att blogga om min bilnyckel med tillhörande upplåsnings-trådlös-manick igen.
7. 2 inskrivna felanmälningar är tydligen grund nog för förmildrande omständigheter om man efter inskrivningen skulle mörda någon. Jag är bara idag berättigat till mord på ett litet europeiskt land.
8. Moulin Rouge är och kommer förbli det det vackraste jag vet är att se dig när du sover. Här råder stilla frid, och jag glömmer både rum & tid.Vart fan kom det ifrån????
9. Ju mer saker jag försöker komma på att skriva på denna lsita dessto mer saker kommer jag på.
10. Det är inte bra för kreativiteten att vara för självsäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0