Statiskt blir dynamiskt men bara om dynamiken finns

Hej och hå allihopa.

Ovan rubrik har inte något med något att göra men jag kunde verkligen inte komma på något annat att skriva. Sitter just nu på jobbet och jag brukar inte blogga här men det händer verkligen ingenting just nu. Har verkligen försökt att hitta något att göra men ALLT är avklarat. Gjorde något jag aldrig gjort innan idag och de som vet säger att det är just precis sånt man ska göra för att leva ett tillfredställande liv. Kanske ligger något i det för det är ju ändå så att vi lär oss av det nya sakerna i våra liv.

Måndag morgon bär det av till Holland vilket ska bli underbart härligt. Har hittat ett litet hotell i närheten av stranden som huserar massa fiskrestauranger precis vid hamnen. Fisken floppar sig direkt från båten till köket. Färskare kan det helt enkelt inte bli.

Som på beställning börjar vädret se fint ut igen och det är ju helt ok. Ingen klagar på sol och när vi nu vet att vi är på väg mot mörkare tider så gör varje gnutta solsken dagen lite bättre.

För överig har jag nog inte så mycket att säga så jag avslutar nog här och låter er, mina vänner, återgå till vad det var ni gjorde innan ni tog det djärva beslutet att besöka min lilla blogg.

Kram

Kommentarer
Postat av: MFC

jahapp.. då går jag tillbaka till o lyssna på Megadeth igen dårå :-P

2008-08-21 @ 21:20:48
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0