Spam

En liten funderare...

På min tid, när Internet fortfarande ansågs vara en fluga så innehåll de diverse commerciella massutskickan nått.

Klicka här för att förstora din penis.

Klicka för för att bli smal.

Klicka här för att förstora din penis ännu mer.

Klicka här för att träffa brudar som vill träffa dig.

Och efter att ha klickat sig igenom det mesta och fortfarande vara ytterst måttligt imponerande mellan benen, fortfarande överviktigt och fullkomligt ensam varje Lördagskväll samt i ägandeskap av en dator FULL av virus så började man sakta men säkert inse att det kanske inte är så att saker och ting alltid är som det ser ut? En del av oss lärde oss den hårda vägen så att säga.

Min fråga är dock följande. Jag spenderar hela dagarna med mail och får se en heeeel del spam men nu för tiden är det ngt konstigt som händer. Nedan följer ett par exempel på spam som kommer in och vi ska se om ni tänker som jag.

Ex 1: "czrte kzayt kzzrt"
    - Ingen länk. Ingen information. Ingen som vill göra mig glad eller sälja porr. Vad?? Vad är meningen med detta????

Ex 2: "and his hand rode along her back making her shiver with every breath she took. Car banana pill stamina run bath house."
     - Va?? VA???? Ingen länk, ingen som vill sälja något... VAD??? Jag fattar inte....

Om man har ett företag och skickar ut 10,000,000,000 mail med erbjudande om att köpa lycka så nappar kanske 1000 personer. Det är inte så jävla illa ändå så jag fattar verkligen varför det kommer mail av den här sorten. Även om det är ett jävla gissel med all spm och reklam så tycker jag inte att folk ska klaga? Tre gånger varje dag tar jag en halv regnskog med reapriser på köttfärs, 3 deo för priset av 1, flat full hd micro och andra erbjudanden och dumpar i soptunnan. Problem med spam? HA! Min brevlåda har sett mer spam än era mailboxar någonsin kommer att göra.

"Men döööhhh.... Sätt upp en ingen reklam lapp"

Till det säger jag "Man dööööh.... Skaffa filter för fan. Och fuck ju.. Det kändes lämpligt att få in"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0