Undersökning

Vilken är den gladaste låten någonsin?

Mmmmmbop? Two Princes? Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Ja, de är ganska uppåt...."I lowe your smile" & "in the summertime" platsar rätt bra där med. Min "spritt-i benen"-låt är f.t. "En vän med en bil", fråga mig inte varför med Herr Hellström kan verkligen få mig på bra humör.
Ska nu leta igenom mitt enorma mp3-arkiv & se om jag hittar ngn annan gladaste-låt nominering.
2 b continued...

2007-09-24 @ 13:34:50
Postat av: Angeliqua...igen

Ledmotivet till Fragglarna ligger rätt bra till.
Ett annat lyckopiller är den radiosönderspelade "Grace Kelly" - Mika.
Har en ruskigt bra låt här hemma som är gjord av ett japanskt girlband, Ladies of Ventain, låten heter "Gagegugego". Hittar den dessvärre inte när jag Googlade efter den. Synd, den borde varenda människa ha i sitt Mp3-arkiv!
Nä nu orkar jag inte jiddra mer.

2007-09-24 @ 14:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0