Lättroad

Ligger i min säng häromdagen och tittar på tv. Klockan är väl kanske runt 23:30 tiden. Zappar mig genom skit efter skit och hanmnar till slut på en kanal med SJUKT dålig mottagning. Längst ner på bilden, på alla kanaler, inte bara denna, kommer det fram en liten ruta som vänligt men bestämt berättar för mig att ajg tittar på Sveriges Television. Men döm av min förvåning när dålig mottagning helt plötsligt blir en PR kupp. Se nedan...

Sveriges Tewewiion

Snabbt som fanken zappar jag bort och tillbaka till kanalen

Sveriges Tulevision

Och så fortsätter det. gång, efter gång, efter gång.... Tre timmar senare, 17 skrattattacker och 2 st utslitna batterier hittar jag ett avsnitt av Scrubs jag inte sett och slås av att det inte är lika roligt längre.

Citerar Cartman från igår... "I think I blev a funnyfuse. Nothing is funny anymore."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0