ACDC hora....

Jag gillar inte ACDC. Jag gillar inte den skräninga sången, dom förutsägbara riffen eller Angus Youngs otroligt töntiga skoluniform men likförbannat sitter jag och skiter på jobbet idag och hör Highway to hell dundra genom väggen från reservdelsavdelningen och mellan krystningarna finner jag mig själv diggandes med huvudet. Fan fan fan... Det är inte rättvist...

Jag är en ACDC hora. Kan bara tänka mig vad som händer om jag hör det på fyllan...

"WOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...... (Studdsar lite) Ejsidiicii...... Fi faaaan va skööööönt... (Hugger tag i närmsta person och börjar studsa) Det här e så jäääävla braaaauuuuuuuuu....... Haaaajvej tu hääääl..... Haaaajvej to... WOOOOOOOOOOOOOO"

Kommentarer
Postat av: pseudonym

Inget å skämmas för att man diggar skitmusik när man skiter....förhöjer ju den annars så krystade stämningen :)

2007-11-15 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0