Maran...

Kan den person som försöker skicka meddelanden till mig mentalt när jag sover vänligen antingen säga vad f*n ni vill eller låta mig vara ifred. Vet att det hade med små plastsoldater att göra men mer än så fick jag inte ihop. Kan även ni som flyttade mig medans jag sov inatt vänligen låta mig sova. Såg allt att lägenheten inte såg ut riiiktigt som den brukar när jag vandra runt inatt men det var ett tappert försök att lura mig... Och kan du sköna kvinna som låg brevid mig och tröstade mig genom paniken och ångesten vänligen komma tillbaka igen....

Jag? Problem med drömmar? Nejdå....

//Fraggel

Kommentarer
Postat av: S

Är det kryptiska meddelanden som krävs för att få krypa ner sidan om och vara dig nära...ledsen men då kommer du inte få lugn och ro på ett tag.... MOHAAAAAAA

2005-07-02 @ 09:34:39
Postat av: W

Kan det varit små plastsoldater som viskade "Sorry to wake you" möjligen?

2007-06-18 @ 18:10:22
Postat av: Fagel

Nej det var "Ringfingersringen" som spökade hela natten. Tror det var han som ville säga något med det hela.

2007-06-19 @ 12:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0