Ytterligare en stämmning?

Så jag vaknar i morse, ännu en gång fylld av välformulerade inlägg som ska pryda min blogg. Skakar mig likt en dränkt hund för att få ögonen att fokusera. Ställer mig upp, sträcker lite på mig och släpar mig in i badrummet. Väl där tar jag min sedvanligt "Jo jag tror banne mig att jag gått ner ett gram eller två" titt i spegeln. Flexar mina bedårande muskler, dock väl täckta av något konstigt fladdrigt material men med lite fantasi kan man nästan se hur något rör sig där inne. Högröd i ansiktet och fullkomligt utmattat i ögonen efter allt letande efter något bra fastnar min blick ca 17,5 cm till vänster om det som kallas en penis. En liiiiiiten prick verkar skicka morse signaler till mig. "Beeeep bep bep bep beeeep bep ta di da rattidam dam" (Avslutades med ett trumsolo)

    Jag blir som ett rådjur och strålkastarna på en bil. Pricken kallar på mig och jag tänker: "Havn't I seen you before?" Svetten lackas och jag ber till vilken gud som än lyssnar att det bara ska vara en liiiiten liten sårskorpa eller nått. För sakta ner min hand, lyckas med nöd och näppe undvika den sedvanliga "Ja du är fin" smekningen över penisen, kommer slutligen fram till pricken och mina farhågor besannas som en blixt från klar himmel.

FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTING!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu kommer vi tillbaka till stämningen i det hela. Under hela min gårdag så var jag aldrig närmare vildmarken än 2 km. Min dag bestod av att handla på Maxi. MAXI!!!! Jag ställer mig frågan, var det vid parfymavdelningen denna monstruösa varelse hoppade på mig, eller kanske vid barnkläderna där vi handlade till dottern? Eller, kanske, gud förbjude... VID OSTDISKEN? Jag ska dock, i rättvisans namn, berätta att jag hanterade lite vildmark igår och den enda logiska förklarningen är att fästinghelvetesdjävulen följde med rosbuskarna in. Har, för er som inte vet, ritat en liten bild på sattyget nedan. Skalenligt naturligtvis.


image252



Kommentarer
Postat av: W

Tor bestämt att du ritat av bihanget 17,5 cm till höger om fästingen...

2007-07-24 @ 20:11:24
Postat av: Fagel

Så mycket fick man för att man försöker vara snäll.. Ja ja. Be prepared for the blogging consequenses.

2007-07-24 @ 20:19:14
Postat av: W

Oooops...
En stark man klarar av att hantera den makt hans blogg ger... Hint hint

2007-07-24 @ 22:36:07
Postat av: M

LOL!
Denna blogg blir allt skadligare och skadligare för min hälsa... Mina grannar kommer snart ringa kliniken och be dem hämta galningen som skrattar så tårarna sprutar kl. 22/23 varje dag...
Du kommer bli mitt fall ;)

2007-07-24 @ 23:21:51
Postat av: Fagel

Underbart att man kan underhålla. Kan nästan höra dig skratta ända hit... lol

2007-07-25 @ 07:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0