Statistik

WTF? Klockan är 08:12 och jag har redan 40 träffar på bloggen... MWUAHAHAHAH!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: pseudonym

Storhetsvansinne?
Trode folk sov på morgonen men det verkar ju bara vara jag som är tragisk och sover halva dan....sömn är underskattat. Inte konstigt dock att bloggen e välbesökt. Får ju ont i magen av skratt, dina målande inlägg är underbara. Enda sättet att få lite träning för dom stackars magmusklerna under semestern....
Fästingen tar priset....chocken efter spislocken sitter i ännu :)

2007-07-25 @ 12:52:48
Postat av: Fagel

jag är bara glad att du fortfarande refererar till det som en fästing och inte som W säger, en penis... *ler* Tycker dock att du får släååa spislocken nu för det är som det är. Nu måste jag dock köpa nya och med det funderar jag STARKT på att skaffa blommiga sådana. MWauahahahaha.

2007-07-25 @ 13:27:53
Postat av: pseudonym

Ha ha ha....W kanske vet bättre till skillnad från mig? :)

2007-07-25 @ 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0