Duschscenen i Psycho

"Remember the shower scene from Psycho?
Yeah?
This was scarrier..."

Ni vet den där hjärtskärande kännslan man får när telefonen ringer kl 0300 på natten? Eller när man med nöd och näppe slinker undan en fartkontroll i 160? Well.. bered er för en ny kännsla.

Sitter och myser framför tv'n igår. Maten är på gång i ugnen, ögonen börjar bli trötta. helt plötsligt låter hela lägenheten som en varningssignal á la bomräd 1945. Dock 17 oktaver högre än det traditionella "Auuuuuuuuga.... Auuuuuuuggga" som vi är så vana vid från krigsfilmerna som speglar historiens öde.

"WTF???" - tänker jag... "Har jag en brandvarnare... Vänta ltie... Varför i helvete skriker brandvarnaren?"

Tro mig att det är ingen bra ide att starta spisen istället för ugnen om det är ugnens fantastiska värmande funktion du är ute efter.

image251

Kommentarer
Postat av: Sara

Vem vet, jag kanske har hackat ditt mailarkiv..Muahaha.
Men i övrigt, jag har kommit över förlusten och vet ju att The Ark äger byxorna av vem som helst. Lesbisk eller ej ^^,
Och länka på, man blir ju smickrad! :D

2007-07-23 @ 18:49:20
URL: http://nooby.blogg.se
Postat av: pseudonym

Nu får du nog ursäkta min rättframhet här men man FÅR INTE ha spislock om man inte passerat en gyllene ålder av 65...sorry ;)

2007-07-23 @ 20:48:21
Postat av: Fagel

Sara: Tack för inlägget. Festade järnet med The Ark i Växjö ( så fick man det sagt) innan dom blev kända och visst hurrade jag på dom men det fanns måååååååååååååååååånga bidrag som var betydligt bättre än den lesbiska kampsången som van. Tolka mig rätt, har inget emot lesbiska kvinnor, om man bara slänger in en gnutta BI i dt hela så det åtminstone finns en chans men vinnarbidraget var ju bara pinsamt... Skål!!!
Pseudonym: FU! Jag tar mina grytlock och mina blommor och skapar en egen parad längs med Växjös gator. Män med blommor och grytlock ska den hete oc´h den kommer att rocka. Alla två deltagare kommer att få gratis kaffe. HA!

2007-07-23 @ 21:13:01
Postat av: pseudonym

Ha ha ha...stolt å stark!! Jag kommer på kaffet vännen. LU!

2007-07-23 @ 21:46:01
Postat av: Fagel

Jahaaaa ja... Så när det vankas kaffe så ska visst alla vara med. Ja ja... Får bli en pilsner på WOW istället.

2007-07-24 @ 08:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0