God Jul alla vänner...

Ja då var det julafton, igen. Lika grått och trist som vanligt. Jag klagar iofs inte eftersom jag är en inbiten hatare av allt kallt och vitt men det är klart att det finns något vackert i att titta ut på snö som faller när man äter julbord. Skit samma... Beger mig om ca 30 min till Kalmar för att fira med mina föräldrar. Åter imorgon då det är planerat ev. utgång eller bara svireri med GH III,ellet nått.

Livet i mitt liv är inte här och jag kan konstatera att nästa gång hon åker bort tänker jag åka någonstans med. Galet vad man kan vänja sig vid att ha någon vid sin sida när mardrömmarna sparkar igång.

Puss på er alla och har ni inget för er på Tisdag så hör av er.

//Fagel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0