Rambel rumbel rimbel och... ehhh... Nått mer.

Det var länge sedan jag verkligen skrev ett inlägg. Har inte haft ork eller lust att skriva på ett tag men nu rinner min skapande ådra över mig igen och jag känner att jag vill skriva. Om vad? Jag ni... inte en frikking aning. Jag känner bara hur det kliar i fingrarna och dom vill inget hellre än att rusa över tangentbordet och skriva något. Bloggar ses ju allmänt som en förbannad jävla plats upptagare på Internet och folk stör sig något så förbannat på dom men samtidigt är det så att när man väl hittar en blogg man verkligen gillar så kan man helt enkelt inte sluta läsa. Jag vet att det finns 4 personer där ute som ger mig ca 30 träffar per dag oavsett om jag skriver eller inte och låt gå för att det inte är en best seller men 4 personer som intresserar sig för vad jag har att säga är rätt imponerande och underbart ändå. Så... Jag skriver. Mina fingrar löper över tgb just nu som om dom vore frisläppta lejon i en vild park. Eller nått. Hur fan kan en park vara vild....

Bonogoog... Look out for that tree...
Massa... Da tree is not too bad. Look out for the bush running for you right now...

Eller nått. Va fanken vet jag. Så med det sagt har jag nu skrivit ett blogg inlägg som någon kommer att läsa och jag har gjort mitt (Eg. Har jag 10 andra saker jag vill skriva om men det är andra kategorier så jag slutar nu och skriver mer på annat håll....)


Kommentarer
Postat av: Erik Sahl

Tjo!
Jag kollar din blogg regelbundet, riktigt ballt! Hoppas allt är väl med dig! Är borta i Asien igen. Vi får pokas på facebook hehe.
Simma lugnt! // Erik

2007-08-25 @ 09:38:57
URL: http://www.eriksahl.se
Postat av: Fagel

Tjo killen. Kul att du har koll på läget här hemme i dystra kalla Sverige. Hoppas du har det fantastiskt fint där nere... Hoppas vi ses igen snart.

2007-08-27 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0