David Lynch

OMFG!!!!! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ HONOM!!!!!!

Låt mig återge en liten sms konversation jag hade med en vän nyss.

Jag: Lyckan är gjord. Ny David Lynch film. Inland Empire
Han: Ha ha ha. Då är det dags att se en film helt utvilad då... För att fatta något
Jag: Ehhh.. Ja det kan nog vara en bra ide. 5 min in i filmen blev alla kaniner. Med kostymer
Han: ...suck...
Jag: Jag ljög. En har morgonrock
Jag: Åh nu gick en kanin
Jag: nu är alla människor igen. Men dom pratar ryska
Jag: Åh. En kanin kom tillbaka... Och försvann.
Han: Trodde vi var överens om att vi inte skulle ersätta ett beroende med ett annat...

jag blir helt jävla galen på David Lynch. Jag vill älska honom. Jag vill vara pretentiös, djup och egensinnad och verkligen förstå vad han menar. Man jag kan för mitt liv inte greppa vad fan han håller på med. Hur kan en människa som lyckades överrumpla, övertyga och konvertera mig så fullständigt med Twin Peaks gång på gång släppa ur sig filmer som jag helt enkelt inte klarar av???? David vad gör du????? jag vill ju älska och avguda dig men du gör det onekligen inte lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0