Falska marknadsföring - Eller inlägget om hur jag insåg att jag vill se någon jag hatar naken.

Ok... Med alla kommentarer och inlägg som sker på nyhetssidorna nu så måste jag säga att jag tycker att många männsikor hänger upp sig på små skit. Ord som "nyhetstorka" och "patetiskt" cirkulerar hela tiden men jag känner personligen att nyhetssidor rapporterar om alla områden så det är inte så konstigt att det är lätt att hitta artiklar som inte tilltalar mig och med det berättigar mig att skriva massa skit.


Ja, sånt stör mig. Bara för att DU inte tycker det är ok betyder inte att andra inte är helt ok med det.


Men... Idag blev jag lite sur.... Kolla på bilden nedan och fundera på vad ni förväntar er att se. Kolla sen på själva klippet som ligger under och kommentera gärna om det var det ni förväntade er..




Själva klippet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0