Med ett glas vin

Innan ni läser följande inlägg, starta den här låten. Låt den gå i bakgrunden medans ni läser.

Sanna Carlstedt – Ett Glas Vin och har ni inte Spotify så kan ni klicka på denna istället http://youtu.be/HVO41KNQhYE


Med det sagt, here we go...


Jag blir så ledsen när jag hör mina vänner lida. Det är allt från brustna hjärtan till taskiga vänner. Kass ekonomi, illasittande kläder och en bil som inte funkar. Och när jag läser allt det här vill jag bara ställa mig upp och skrika "DU ÄR UNDERBAR!!!!!!" Du är en fin människa, du är speciell, du är vacker, snäl, omtänksam och rolig. Och det vet jag för du är min vän. Och jag umgås bara med sådana männsikor.


Jag vill att just du, juuuust du som läser detta, ska vara glad. Du ska veta att du är speciell och inte alls beroende av vad någon säger om dig. Jag vill att du ska känna glädje i att du är så makalöst speciell och jag vill att just du ska veta att ingen har någon rätt att göra dig ledsen. För då jivvlar kommer jag stirra elakt på den personen.


Och söta, snälla du, kom ihåg... Med ett glas vin så går det över...

Kommentarer
Postat av: Kim

=) so true my Darling friend.

2011-05-09 @ 22:18:21
Postat av: Alice

But i Can´t drink whine o,o

2011-05-10 @ 07:37:27
URL: http://www.thefotoface.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0