Älskade vän

En av de återkommande träffar jag nämnde innan är en kväll i veckan när jag och en kär gamal vän försöker stråla iho och kolla på något musikrelaterat. Vi är båda väldigt intresserade av musik och den här killen har alltid varit en förebild för mig. Inte bara för hans otroliga förmåga att spela gitarr men även hans omäsnkliga gåva som människa. Han är den mest ärliga, genuina och omtänksamma människa man kan träffa och jag är stolt över att han valt mig som vän.

I vilket fall som helst så är nästa projekt "When you're strange". En dokumentär om the Doors med Johnny Depp som voice over. Jag har tipsat om den innan och anser fortfarande att det är en av de mest insiktsffulla dokumentärer någonsin om gruppen. I vilket fall som  helst, en av sakerna vi gör är att laga mat och då försöker vi matcha maten till musikperioden vi fokuserar på just denna kvällen. Nedan konverstaion utspelade sig just på SMS och jag LOL:ade högt vilket jag inte gör ofta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0