Humor - Eller inlägget om hur man måste roas av dom små sakerna, eller skratta åt dom som inte gör det.

Idag på Abladet möts vi av skrikande rubriker, som förvisso inte är nya eller chokerande. Skimming pågår hela tiden så jag antar att man hade lite utrymme över och ville skrämma folk med:



Nu tycker jag det är lite fult att skriva det är MITT konto som länsas men, det påminde mig om en svunnen tid när jag jobbade kundcenter för ett försäkringsbolag.

En kund ringer in och presenterar sig...
- "Hej. Jag heter Sara och ringer från Din Bil i Stockholm"
- "Jaha" svarar jag. "Vad fan gör min bil i Stockholm??"

Tystnaden i luren påminner om yttre rymden och jag känner hur vakuumet sluter sig kring mig. Kännslan av att ha kläckt ett skämt som mottagaren inte fattar slår mig och efter ett par sekunders tystnad fortsätter hon som om ingenting har hänt...


Come on!!! Jag tyckte det var skit kul och jag lider med folk som inte kan roas av dom små sakerna i livet.

 


Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHA. Dog av skratt :D! Vad gör min bil i Stockholm?

2011-12-23 @ 17:35:44
URL: http://nooryes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0